۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۵۱
کد خبر: 30807222
T T
۰ نفر

شهرري - مسوولان و كاركنان مجمع جهاني اهل بيت روز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره) با آرمانهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

به گزارش ایرنا، شركت كنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند و بر ادامه راه امام (ره) و شهدا تاكید كردند.

دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت در این مراسم گفت: حضور ما در حرم امام (ره) برای ادای احترام و عرض ارادت و تجدید بیعت با امام راحل است.

حجت الاسلام و المسلمین 'عباسعلی اختری' افزود: روزهای خاطره انگیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود مبارك امام راحل به كشور در 33 سال گذشته نیز مقارن بود با آخر صفر و اول ربیع الاول و میلاد پیامبر اسلام و امام صادق (ع) كه آغاز هجرت پیامبر و تاسیس حكومت اسلامی بود.

وی اظهار داشت: زمانی كه انقلاب اسلامی پیروز شد تقارن داشت با تشكیل حكومت اسلامی توسط نبی اكرم (ص) و پیروزی انقلاب اسلامی دقیقا آغاز قرن 15 هجری قمری بود كه امروز شاهد آن هستیم كه روز به روز بر پیروزیهای مسلمانان افزوده می شود و شاهد خیزش اسلامی نیز هستیم.

اختری خاطر نشان كرد: امروز به بركت انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، پیروزیها و سرافرازیهای زیادی برای مسلمان اتفاق افتاده است.

688/ 699
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست